صفحات پاپ آپ

مشاهده صفحه جدید

ترس از جنس مونث


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 26 بهمن 1389
بازدید : 1330
نویسنده : ارمین

 

. بعضيامون اقرار می کنيم به اين مطلب و بعضی انکارش می کنيم. : چند بار تا حالا براتون پيش اومده که از يک دختری خيلی خوشتون بياد ولی بترسين برين باهاش حرف بزنين يا رفتين با يک دختری حرف بزنيد و انقدر هول کرديد که خودتون هم نفهميديد که چی دارين ميگين يا خواستين يک دختری رو ببوسيد يا لمس کنيد و ترسيد وای حالا چی ميشه و ...

اشکال بزرگه اين ترس اينه که نه تنها باعث می شه که شانس های زيادی رو تو زندگيتون از دست بديد

(از کچا می دونيد اون دختری که ترسيديد و نرفتين سراغش خودش کشته مردتون نبوده) بلکه هر موقع هم که با يک دختر ارتباط برقرار می کنيد اون بلافاصله اين ترس رو تشخيص ميده و می فهمه که شما آدمی نيستيد که خيلی در روابط با دخترها موفق باشيد. نتيجه: آستالاويستا بيبی! خدافط شما.

يادتون باشه دختر ها توی روابط خيلی تيز و باهوشن و خيلی زود می فهمن که طرف چند مرده حلاجه

 

. فقط بروشون نميارن تا خوب مطمين شن که آيا شما هيچ سودی براشون دارين يا نه. مثلا اگرچه به عنوان کانديد روابطه رومانتيک همون اول ردتون کرده٬ آيا حمال خوبی هستيد که هروقت خواست بار جابجا کنه ازتون استفاده کنه! يا آيا می تونه ازتون برای درسش کمک بگيره يا فقط ازتون به عنوان سوژه خنده با دوستاش استفاده کنه و يا حتی با اين که خيلی علاقه مند نيست بهتون اگر پولدار يا سودمند باشيد باهاتون ازدواج کنه.

قصدم ازين حرفها کوبيدن يا اهانت به دخترها نيست فقط خواستم حاليتون کنم که صرفه اين که يک دختری شما رو به عنوان يک دوست قبول کرده معنيش اين نيست که به شما علاقه ی خاصی داره و اگر می خوايد دختربازه موفقی بشيد قدم اول اينه که وقتتونو با اين تيپ دخترها تلف نکنيد به اميد اينکه يه چيزی می ماسه يا خودتونو گول نزنيد که نه اونم حتما منو دوست داره و دل به دل راه داره و اين اسه پرت ها

 

!!!

انقدر مطلب برای گفتن زياده که مجبورم ميشم گه گاه قر و قاطی بنويسم مثل بالا

. برگرديم سره ترس.

همون طور که گفتم اين ترس در همه ما وجود داره

 

. من خدام يادم مياد اولين باری که تو زندگيم سراغ يک دختر رفتم که باهاش دوست شم انقدر ترسيده بودم و هول کرده بودم که دهنم چنان خشک شده بود که اصلا نمی تونستم حرف بزنم. بماند که از بس هول بودم اتوبوسه به اون گندگيه نديدم و داشتم می رفتم زيره اتوبوس.

اولين قدم در درمان اين ترس اينه که بپذيريد که می ترسيد و به فکره چاره باشيد

. يادتون باشه هميشه باخودتون اقلا در اين موارد صادق باشين.

حالا بذارين يک تجربه ی باحال با هم انجام بديم

 

. (ای بيتربيتا٬ نه ديگه اونقدر باحال) : چشماتونو ببندين. حالا باز کنين که بتونين اين مطالب رو بخونين. خوب فکر کنين يک باری که با يک دختری (هر دختری) حرف می زديد يا هر چی و اصلا هول نبوديد و عينه خيالتونم نبود چه حالتی داشتيد. فکر کنيد ببيند که چرا اصلا هول نبوديد.

حالا من بهتون می گم فکر کنم خودتونم فهميديد

 

. برای اينکه اون دختر يا رابطه ی با اون اصلا براتون مهم نبوده. ديدن بعضی وقت ها يه دختری که خوشتون نمياد مياد سراغتون و شما سعی می کنين دست به سرش کنيد. چقدر آدم ريلکس و خونسرد و راحت برخورد می کنه.

اين جا هم همونه

. اگر می خوايد اين ترس از بين بره بايد به نتيجه رابطه با اون دختر اهميت نديد. در يک کلام کونه لقش اونم با تشديد.

تذکر خيلی مهم

 

: يک وقت نباشه که يک دختر رو ببينيد و خوشتون بياد و قبل از اينکه برين سراغش هی بشينين بهش فکر کنيد و تجسمش کنيد و قربون صدقش برين ها. يادتون باشه اينجا تجسم خلاق و اين اسه پرت ها بدرد نمی خوره. هر بيشتر بهش فکر کنيد براتون مهم تر ميشه و شانس موفقيتتون کمتر ميشه.

از امروز تصميم بگيريد که رابطه با جنسه مونث رو ياد بگيريد

 

. برای اين دفه مشق داريم. بله اينجا ما مشق شب هم داريم و هرکس نکنه صفر می گيره و رفوزه ميشه و مدرک دختربازيشو دريافت نميکنه.

مشق شب و روز

 

: از الان به مدت يک هفته تا يک ماه (بسته به شدت ترستون) سعی کنيد با هر زن و دختری که امکان داشت رابطه برقرار کنيد و فقط هم به قصد حرف زدن و خوش و بش کردن. يادتون باشه به هيچ وقت قصدتون مخ زدن و شماره گرفتن و اينها نيست حتی اگر همه خوب پيش می رفت. چرا؟ برای اين که بايد خودتونواز نتيجه ی يک برخورد جدا کنيد. تنها از اين راهه که ترستون ميريزه. بايد با خودتون قرار بذارين که اصلا برای من مهم نيست که چی می شه من دارم می رم با اين دختر حرف بزنم که يک چيزی ياد بگيرم. اگر بخواين نگران نتيجه باشين هيچ وقت به هيچ جا نمی رسين. برين و اين کارو حتما در عمل انجام بدين. تجسم خلاقو بی خيال.

اين کار خالی از لطف هم نيست

. سعی کنید به صورت fun بهش نگاه کنيد. هم يه چيزی ياد گرفتين٬ هم يه لاس خوشکه ای زديد. يادتون باشه هر دختری يا زنی که امکانش وجود داشت٬ جوون پير خوشگل زشت هرچی. قصد شما بازم تکرار می کنم ياد گرفتن ارتباط با جنس مخالفه نه چيزه ديگه ای. يادتون هم باشه که هميشه يک جنتلمن باشيد. منظورم اين نيست که لفظ قلم صحبت کنيد و خايه (تخمدان) مالی کنيد ها. ولی ديدم که خيلی ها باحال بودنو با برخورد زننده داشتن يکی ميدونن. يک اشتباهه خيلی بزرگه مگر اينکه شما يک راک استار معروفی چيزی باشيد که اکثر ما نيستم. اين مبحث خيلی مهم و گسترده ايه خودش که حتما راجبش صحبت می کنم.

تا بعد

 

چند تا مسال براتون می زنم تا مطلب روشن تر شه

 

يکی از بزرگتريم مشکلاتی که همه ی ما باهاش روبرييم ترس از جنس مونث است


عضویت در سایت



:: موضوعات مرتبط: پسر , ,
:: برچسب‌ها: ترس از جنس مونث ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








بزرگترین سایت برنامه های کمیاب عکس موبایل دانلود طنز کامپیوتر

فکر میکنید مردم در اینترنت دنبال چه چیزهای میگردن

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نیلوفر کمیاب و آدرس kamyab1.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com